Goededoelen-magazines

 

Als communicatie-professional van een goededoelen- organisatie sta je in deze tijd voor tal van vragen. Moeten we onze communicatie niet flink vernieuwen en digitaliseren? Kunnen we daardoor geld besparen dat we aan andere belangrijke zaken kunnen besteden? Moeten we van ons magazine niet gewoon een digitale nieuwsbrief maken? Of zijn uitingen op papier bij onze doelgroep toch efficiƫnter? En dan nog: wat kunnen we zelf en wat moeten we uitbesteden?

 

ANDEREN OVER ONS

LEES MEER

Sinds 2013 maken wij voor SOS Kinderdorpen het magazine dat twee keer per jaar bij de donateurs op de mat valt.

Willemijn van Benthem

Hoofd Communicatie SOS Kinderdorpen Nederland

"Jan Willem, Hans en Kees zijn niet alleen innemend en vriendelijk, maar het zijn ook mannen zonder poespas en daarom prettig om mee samen te werken. Daarnaast zijn ze deskundig en nemen ze een bak aan ervaring mee, waar SOS Kinderdorpen heel veel aan heeft. Het zijn experts! Bovendien wil je als goededoelenorganisatie geen geld uitgeven aan randzaken, maar bij BLR bestaan die bijkomstigheden hoogstens uit de gevulde koeken die ze bij de werkoverleggen meenemen. En die vind ik nooit terug op de factuur ;-) "

CONTACT

X